2013. március 19., kedd

Még élek.. =) (egy kis helyzetjelentés)

Sziasztok kedves követőim! =)

Tudom, hogy megint... nem jelentkeztem már nagyon régóta, de csak annyit szeretnék mondani Nektek, hogy jelenleg minden okés velem, épp készülök az angol nyelvvizsgára

Ezzel kapcsolatban tervezek egy videót, ahol kicsit bővebben kifejtem ezt a témát. Pl. régebben említettem Nektek, hogy járok egy angol intenzív tanfolyamra. Ennek 2 hete lett vége, (3 hónapig jártam rá) így megoszthatom veletek az azzal kapcsolatos tapasztalataimat is, plusz szeretnék még pár ötletet is mondani nyelvtanuláshoz.. pl. hogy milyen könyvekből tanulok, vagy mik segítségével =) 

Áprilisban lesz a nyelvvizsga... én nagyon reménykedek, hogy át megyek majd rajta, de közben meg eléggé félek is tőle, látva az elvárásokat.. :/

Szóval összességben, erre számítsatok, hogy a közeljövőben ezzel kapcsolatban fogok készíteni Nektek egy videót =)

Remélem ti is jól vagytok! =)

1 megjegyzés: