2012. július 12., csütörtök

Deichmann haul =)

Remélem már Nektek is sikerült eljutnotok valamelyik üzletbe a nagy nyári leárazásokon során =) Nekem a héten sikerült eljutnom az Europarki Deichmannba =)

 

(Nem tom miért, most már nem műanyag, hanem papírzacskót adnak a Deichmann-ba legalább is az Europarki-ba azt)

3 cipőt vettem/vettünk =) (Anyuval <3)



Anyu papucsa =)



Nekem is nagyon tetszik, szerinte nagyon kényelmes, egyáltalán nem töri a lábát, szóval teljesen pozitív véleménnyel van róla! =) 

Barna sarum! =)



Szerettem volna valami laposabb sarut is, mert nyáron inkább csak olyat hordtam aminek magasabb a talpa, de annak kitágultak a pántjai, illetve nagyon égett benne a lábam, és majdnem balesetet is szenvedtem vele :D Szóval így jött az ötlet, hogy kéne egy laposabb saru is, ami jól fogja a lábaimat =)

Kivételesen ez nem cipzáros, hanem csattos-pántos mondjuk így.. így kicsit nehézkesebb a felvétele, de szerintem így is megérte =) Sajnos még nem volt a lábamon a hirtelen lehűlés miatt, de remélem hamarosan majd ki tudom próbálni élesben is! =)

Szürke tornacipőm! =)



Eléggé nagy tornacipő fogyasztó vagyok, a nem rég vett tornacipőm már szét is ment, így kénytelen voltam még 1 cipőt beszerezni magamnak, ami kicsit szellősebb, és hordható nyáron is, így találtam rá erre a félig bőr, félig vászon cipőre =)

Egyébként, én ebből csak az utolsót vettem leárazottan, viszont azt 50%-os kedvezménnyel =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése