2012. április 20., péntek

Dm Zsákbamacska - Signal White Now

A mai bejegyzésben a DM-s zsákbamacskában található pici fogkrémről fogok Nektek beszélni:


Signal White Now - Fogkrém 

Nézzük, hogy mit ír róla a Krémmánia:

" Klinikailag bizonyítottan azonnal fehérebb fogak, már egy mosás után. "

Most pedig nézzünk pár egyéni véleményt:

"Nos, kb. két évig ezt használtam (lelövöm a poént, találtam jobbat), fogalmam sincs miért.
Szerettem az ízét, de igazából most, hogy váltottam a jobbra jöttem arra rá, hogy ez tulajdonképpen nem csinált semmit. Ízre jó volt, mókás volt a kék hab, de ennyiben ki is merült a "hatása".
Az azonnali fehérítés funkciója baromi jó "megtévesztés", a kék hab után optikailag tényleg fehérebbnek tűntek a fogaim, de hosszú távon semmi eredmény. :) Mint halottnak a csók.
Kap kettőt, mert két évig mégis használtam valamiért... (de vajh' miért? :D)..."

"Fehéríteni nem fehérít, viszont iszonyú érzékennyé váltak tőle a fogaim."

"Nem kávézom, nem kólázom, nem dohányzom, nem teázom, még sem volt képes hosszú időn át egy leheletnyit sem fehéríteni a fogaimon. Nekem inkább szürkés-kékes fogakat csinált, mikor már többen megjegyezték, abbahagytam a használatát."

És most kifejtem a sajátomat:

Igazából Nekem a negatív vélemények ellenére pozitív véleményem van erről a fogkrémről. Ha fehér fogakat szeretnék, csak ezt a fogkrémet kell használnom mondjuk 1 héten keresztül, és máris látszik az eredmény. De volt, hogy 10-20 percen keresztül rajtahagytam, és akkor még látványosabb hatása volt. Igaz, szerintem se a legjobb fogfehérítő fogkrém a piacon, de én sose érzékeltem azt, hogy esetleg kék lett tőle a fogam, vagy hogy nem használt volna. Összességben szerintem ez egy jó fogfehérítő fogkrém, és van, hogy olykor olykor ezzel mosok fogat. Bár nekem már nem az a legfontosabb hogy vakítóan fehérek legyenek a fogaim, hanem inkább, hogy egészségesek =) Ezért is használok inkább olyan fogkrémet ami a fogzománcot védi.

Nektek mi a véleményetek erről a fogkrémről? =) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése