2012. február 6., hétfő

L'oreal Paris - Casting Créme Gloss hajszínező TESZT!

Ebben a bejegyzésben egy hajszínezőt fogok Nektek bemutatni =) Mutatom is melyikről lesz szó!


Egy kis előtörtént gyanánt elmondok pár dolgot a hajfestéssel kapcsolatba. Nekem úgy október környékén volt utoljára rendes barna hajfestékkel befestve a hajam. Előtte vörös voltam így a festék kopásával csíkok jelentek meg a hajamba. Ezért úgy döntöttem, ha nem is hajfestéket de valami jobb hajszínezőt muszáj beszereznem, így Csipkelány hatására én is beszereztem egy ilyen L'oreal Paris - Casting Créme Gloss hajszínezőt. Jeges kakaó árnyalatban. Mivel kicsit már lenőtt a hajam így próbáltam a rendes hajszínemhez megfelelő hajszínezőt választani. A dobozhoz viszonyítva ez az árnyalat egyel világosabb volt a hajamnál, de még így is sötétebb lett 1 árnyalattal mint amit szerettem volna. Tehát a dobozhoz képest 2 árnyalattal kellett volna világosabbat néznem. Egyébként ez a hajszínező nem olcsó.. 2500 Ft-ba kerül. Javára szolgáljon, hogy 1 doboz elég a hajamra, és összességbe egész elégedett vagyok az eredménnyel.

Ilyen volt a festés előtt a hajam:


Festés után: 

1-2 hajmosás és ricinus pakolás után: 
Már hajat mostam párszor, de még annyira nem dobta le a hajam a festéket. És egyébként majdnem sikerült teljesen egyedül magamnak felvinni, de néhol azért kellett anyukám segítsége. Mondjuk lehet, hogy egy habállagú hajszínező jobb lett volna, bár olyanról nem tudok egyébként :D..

És egyébként osztom Barbye tanácsát, és ha veszek hajfestéket, akkor vagy L'orealt, vagy Garniert, vagy esetleg Syoss-t fogok venni! =) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése