2011. december 5., hétfő

Loreal Paris Excellence Creme hajfesték TESZT! =)

Kivételesen nem én fogok szerepelni ebben a bejegyzésben hanem az anyukám =)) Az ő haja lett befestve ezzel a hajfestékkel! =) Mutatom is nektek egy saját és egy google-s képpel! =) 

Saját kép =) Vaku nélkül mert vakuval nagyon "becsillant" :/

Google-s =)

Maga a festék szerintem nem büdös =) Van ennél a festéknél sokkal büdösebb festék is, szóval ilyen téren semmi gond sincs vele. Ami negatívan jött le nálam az az, hogy mikor festettem anyukám haját nagyon piros lett a fejbőre tőle. Kérdeztem tőle, hogy esetleg nem e fáj, vagy viszket de nem mondta hogy esetleg érezne ilyet, de azért nem árt az óvatosság! Utólag egyébként semmi panasza nem volt. Felvitele is könnyű =) Bár én mindig saját ecsettel szoktam felvinni. Ha jól emlékszem (mert már rég történt a hajfestés) akkor ez ilyen összerázós és kinyomós hajfesték (tehát saját tubusa van amivel fellehet vinni)

És akkor most mutatnék pár képet nektek =)

Ezek az előtte képek =) Jól látszódik a lenövés.. meg egyébként kicsit hosszabb is mint az utána képeken!





És most jönnek az utána képek =)

Szerintem egészen szép színe lett, és jól befogta a festék anyukám haját =) Bár mondta, hogy kicsit száraz lett a haja, de szerintem az azért van mert nagyon világos az árnyalat. Ha esetleg van valakinek tapasztalata egy sötétebb árnyalattal kapcsolatba az nyugodtan szóljon! =)




És azért rövidebb mint előtte mert anyukám haját én szoktam levágni :$.. =)) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése