2011. december 19., hétfő

Hajgöndörítés zoknival! =)

Ezt a módszert először Timinél láttam linkelem is nektek! =) Nézzétek meg nála is!

http://www.crystalmakeupstudio.com/2011/12/hajhullamositas-zoknival-video.html

Utána láttam Takács Nóránál őt is nézzétek meg! =)

http://tv2.hu/mokka/video/hogyan-legyek-jo-no-4

Majd végül én is elkészítettem =) Csak én kicsit máshogy, mert én nem a fejem tetejére tettem a zoknikat, hanem a tarkóm környékére! =) Mutatok is róla egy képet


Összesen 3 db pár zoknit használtam fel, így lett belőle 6 db kis zoknis csavart hajam =) xD Nem tudtam máshogy megfogalmazni.

És most megmutatom nektek a videót, hogy hogy kell ezt a módszert alkalmazni, igaz itt a hajam tetején mutatom meg, de gondoltam úgy jobban látszik =)



És íme a végeredmény, olyan a hatása mintha be lenne szárítva a hajam =) Nekem nagyon tetszik. Összesen 4 órát volt így a hajam =) De minél többet van rajta annál hullámosabb lesz. Természetesen a módszert is változtathatjátok =) Ha tartósabbat szeretnétek akkor fixáljátok hajlakkal! =)



Remélem tetszik nektek és kipróbáljátok! =) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése